HomePortalRegisterPublic FFRLog in

Share | 
 

 Post a pic of your self thread

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
T-Forc3
Simfile Author
avatar

Join date : 2009-11-26
Age : 26
Location : Somewhere in, B.C., Canada

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   June 9th 2010, 4:31 am

Top hat is snappy.

Anyways.
Showing off beautiful British Columbia.

Of course they decided to build a road through it...

Off to the park.


Trevor meets playground.

Must. Beat. Other. Drivers.

Yeehaw indeed.


Boo.

Did you jump? I don't blame you. Look at that scary mug.






Trevor is all worn out.
Back to top Go down
http://theforceofsound.blogspot.com/
~Zeta~
Moderator
Moderator
avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 24
Location : Peoria, Illinois

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   June 9th 2010, 10:06 am

you and fedoras....

_________________
[09:59:00] kjwkjw : "omg 24th trill --- whew it's ove-- omg rainbow stream -- whew it's ov-- omg minijacks -- whew it's ove-- omg quad -- whew the song's ove-- omg placeholder note *dies"
Back to top Go down
T-Forc3
Simfile Author
avatar

Join date : 2009-11-26
Age : 26
Location : Somewhere in, B.C., Canada

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   June 9th 2010, 3:40 pm

XD.

Well almost all were from the same day...
And I love my fedora. SO THERE!
Back to top Go down
http://theforceofsound.blogspot.com/
Sky Kitten
Moderator
Moderator
avatar

Join date : 2010-06-04
Age : 24
Location : Ontario, Canada

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   June 9th 2010, 5:11 pm

You and your hat.

And haha, you playing at the park, so cute. ^_^
Back to top Go down
T-Forc3
Simfile Author
avatar

Join date : 2009-11-26
Age : 26
Location : Somewhere in, B.C., Canada

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   June 9th 2010, 6:13 pm

What? You expected something mature? =P
Psshht. When it's me and my friends, you never get that.
Back to top Go down
http://theforceofsound.blogspot.com/
samurai7694
Simfile Author
avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 23

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   June 9th 2010, 11:38 pm

Immaturity, pass it on Razz

I'm CRAZY around my friends, it's unbelievable. It includes a daily dose of screaming randomly in public places, just to see if people react, haha xD
Back to top Go down
Gin



Join date : 2010-06-01

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   June 9th 2010, 11:57 pm

What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face
Back to top Go down
AlexDest

avatar

Join date : 2010-02-09
Age : 22

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   June 26th 2010, 4:45 pm

o sup

i dunno


picture taken before i went out melbourne shuffling somewhere with a friend lol
Back to top Go down
GG_Guru

avatar

Join date : 2009-11-29

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 2nd 2010, 2:15 pm

I'm probably the only black guy on this website.

My date and my best friend Kyle.


Some friends.


lol, i dunno why i took this pic.


The Love Guru
Back to top Go down
Bob bob(Dan)
Simfile Author
avatar

Join date : 2010-05-21
Age : 22
Location : Portsmouth, UK

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 2nd 2010, 2:57 pm

Borrowin from ma facebk


Last edited by Bob bob on July 2nd 2010, 2:58 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
.WokeR.
Simfile Author
avatar

Join date : 2010-01-28
Age : 29
Location : Mexico

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 2nd 2010, 2:57 pm

Me and my girlfriend :3



My girlfriend and I hehe


I took this picture in my birthday :3
Back to top Go down
eiddiM

avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 25
Location : Puyallup Washington

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 2nd 2010, 3:22 pm

Last one = EPIC
I approve.
Back to top Go down
http://www.facebook.com/sevennightmareslong
~Zeta~
Moderator
Moderator
avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 24
Location : Peoria, Illinois

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 2nd 2010, 3:43 pm

wait a minute...You took the last picture? Who's the dude with the girl? D:

Nice picture though Razz

_________________
[09:59:00] kjwkjw : "omg 24th trill --- whew it's ove-- omg rainbow stream -- whew it's ov-- omg minijacks -- whew it's ove-- omg quad -- whew the song's ove-- omg placeholder note *dies"
Back to top Go down
.WokeR.
Simfile Author
avatar

Join date : 2010-01-28
Age : 29
Location : Mexico

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 2nd 2010, 3:53 pm

I took it with the camera's timer haha :p
Back to top Go down
eiddiM

avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 25
Location : Puyallup Washington

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 2nd 2010, 4:21 pm

Even I figured that out x.x
Back to top Go down
http://www.facebook.com/sevennightmareslong
~Zeta~
Moderator
Moderator
avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 24
Location : Peoria, Illinois

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 2nd 2010, 4:36 pm

Xx{Nightmare}xX wrote:
Even I figured that out x.x

It was sarcasm.
Back to top Go down
iironiic
Simfile Author
avatar

Join date : 2010-06-20
Age : 26
Location : NY

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 2nd 2010, 4:40 pm

Heyyaa guysss



I'm dat Asian pimpin wit da chicks



_________________

Goals left on FFR:

Average Rank 3 and AAA all Difficulties 1-10. Maybe ~75 FMO AAAs on top of that.


Back to top Go down
.WokeR.
Simfile Author
avatar

Join date : 2010-01-28
Age : 29
Location : Mexico

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 2nd 2010, 5:15 pm

~Zodiacal~ wrote:
Xx{Nightmare}xX wrote:
Even I figured that out x.x

It was sarcasm.

Even I figured that out hahaha... jk :p
Back to top Go down
AlexDest

avatar

Join date : 2010-02-09
Age : 22

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 11th 2010, 7:36 am

long hair Mad
Back to top Go down
Scintill
Simfile Author
avatar

Join date : 2009-11-26
Age : 25
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 11th 2010, 7:40 am

^Long hair... yeah right
Back to top Go down
kmay

avatar

Join date : 2009-11-22

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 11th 2010, 10:37 am




Back to top Go down
FN2000x

avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 27
Location : City Of The Dead

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 11th 2010, 12:04 pm

I like how AlexDest looks EXACTLY like Superfreak lmao
Back to top Go down
Neon Kitten

avatar

Join date : 2009-11-22

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 11th 2010, 1:22 pm

owwwww
Back to top Go down
~Zeta~
Moderator
Moderator
avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 24
Location : Peoria, Illinois

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 11th 2010, 1:49 pm

Scintill wrote:
^Long hair... yeah right

Dead serious face.
Scintill wrote:
Don't fuck with me.


Holy shit neon. What the hell happened??
Back to top Go down
wc
Simfile Author
avatar

Join date : 2010-04-10

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 11th 2010, 4:12 pm

Neon Kitten wrote:
owwwww

fucking badass battle scar
Back to top Go down
eiddiM

avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 25
Location : Puyallup Washington

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 11th 2010, 5:01 pm

That's hot.
Back to top Go down
http://www.facebook.com/sevennightmareslong
Neon Kitten

avatar

Join date : 2009-11-22

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 12th 2010, 12:13 am

it left a purple/bright pink scar. way gnarly but worth it haha
Back to top Go down
Vanyr

avatar

Join date : 2010-07-19
Age : 29
Location : Interwebz.

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 20th 2010, 7:59 am



Because I keep forgetting my camera at home... Here we have Prongsie and myself at our Dad's best friends wedding. Smile
Back to top Go down
pmonibuv1



Join date : 2010-06-24
Age : 22
Location : Canada

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 21st 2010, 1:10 pm

Me BBQ'ing Very Happy yummy food.
Back to top Go down
~Zeta~
Moderator
Moderator
avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 24
Location : Peoria, Illinois

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 21st 2010, 1:20 pm

Dude, you look 10.

_________________
[09:59:00] kjwkjw : "omg 24th trill --- whew it's ove-- omg rainbow stream -- whew it's ov-- omg minijacks -- whew it's ove-- omg quad -- whew the song's ove-- omg placeholder note *dies"
Back to top Go down
pmonibuv1



Join date : 2010-06-24
Age : 22
Location : Canada

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 21st 2010, 1:20 pm

>.<
Back to top Go down
tomatoshadow

avatar

Join date : 2010-04-10
Age : 26

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   July 21st 2010, 4:32 pm

It does look yummy though.
Back to top Go down
kmay

avatar

Join date : 2009-11-22

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 8th 2010, 11:29 pm

ally!!!!
Back to top Go down
typing like wat

avatar

Join date : 2010-02-21
Age : 22
Location : Morris ville, NC

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 10th 2010, 2:26 pm

[img][/img]
Back to top Go down
http://tasselfoot.com/forum/member.php?104-typing-like-wat
~Zeta~
Moderator
Moderator
avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 24
Location : Peoria, Illinois

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 10th 2010, 2:32 pm

Holy crap you look younger than 15. Like 12, lmao. O.O

Chill, though.

_________________
[09:59:00] kjwkjw : "omg 24th trill --- whew it's ove-- omg rainbow stream -- whew it's ov-- omg minijacks -- whew it's ove-- omg quad -- whew the song's ove-- omg placeholder note *dies"
Back to top Go down
pmonibuv1



Join date : 2010-06-24
Age : 22
Location : Canada

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 10th 2010, 2:33 pm

Z, everyone looks 10 in your eyes XD
Back to top Go down
typing like wat

avatar

Join date : 2010-02-21
Age : 22
Location : Morris ville, NC

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 10th 2010, 2:40 pm

~Z~ wrote:
Holy crap you look younger than 15. Like 12, lmao. O.O

Chill, though.

i took that pic when i was 14 maybe like a year ago
Back to top Go down
http://tasselfoot.com/forum/member.php?104-typing-like-wat
soxowner32

avatar

Join date : 2010-06-24
Location : Wherever You're Not

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 10th 2010, 5:53 pm

'Sup guys. Don't like this picture, but it's the most recent one I have. xD


Back to top Go down
http://www.facebook.com/TiffannyD
Brikins

avatar

Join date : 2010-06-03
Age : 27

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 14th 2010, 11:18 am

Aw, I really like the picture a lot. You're beautiful! Very Happy
Back to top Go down
soxowner32

avatar

Join date : 2010-06-24
Location : Wherever You're Not

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 14th 2010, 2:15 pm

Aww. Thanks Bri. ^^, <3
Back to top Go down
http://www.facebook.com/TiffannyD
nirvanahue



Join date : 2010-08-30

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 30th 2010, 3:42 am

Saphira wrote:
meh
.
.

wow you here, very nice
Back to top Go down
T-Forc3
Simfile Author
avatar

Join date : 2009-11-26
Age : 26
Location : Somewhere in, B.C., Canada

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 30th 2010, 4:16 am

Kayla's got a stalker. O__o
Back to top Go down
http://theforceofsound.blogspot.com/
Bob bob(Dan)
Simfile Author
avatar

Join date : 2010-05-21
Age : 22
Location : Portsmouth, UK

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 30th 2010, 5:15 am

Lol
Back to top Go down
Draco

avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 25
Location : New Orleans, La

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   August 30th 2010, 9:39 am

No one can stalk mommy! except me and aj XD

jk
Back to top Go down
T-Forc3
Simfile Author
avatar

Join date : 2009-11-26
Age : 26
Location : Somewhere in, B.C., Canada

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   September 26th 2010, 4:27 am

Long bump is long, but I decided to fulfill one of the laws of the internet and take *shudders* a mirror pic.
Back to top Go down
http://theforceofsound.blogspot.com/
eiddiM

avatar

Join date : 2009-11-22
Age : 25
Location : Puyallup Washington

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   September 26th 2010, 4:29 am

Its not a LAW to take one. Get a surface and set the timer Very Happy
Back to top Go down
http://www.facebook.com/sevennightmareslong
T-Forc3
Simfile Author
avatar

Join date : 2009-11-26
Age : 26
Location : Somewhere in, B.C., Canada

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   September 26th 2010, 5:04 am

Or for those of us who are lazy. =P
Back to top Go down
http://theforceofsound.blogspot.com/
Gin



Join date : 2010-06-01

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   September 26th 2010, 8:07 am

Been a while

Last night at a 21st lol
Back to top Go down
prongsie

avatar

Join date : 2010-06-05
Age : 22
Location : Madagascar

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   September 26th 2010, 3:23 pm

u guys r hotti3z
Back to top Go down
http://www.facebook.com/monicatrela
iironiic
Simfile Author
avatar

Join date : 2010-06-20
Age : 26
Location : NY

PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   September 26th 2010, 3:43 pm

Ooooppss.... A little too wild lol


_________________

Goals left on FFR:

Average Rank 3 and AAA all Difficulties 1-10. Maybe ~75 FMO AAAs on top of that.


Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Post a pic of your self thread   

Back to top Go down
 
Post a pic of your self thread
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» The 1000th post thread
» Best Fight Thread!
» Funny Fights Thread!
» Grade 12s who are going on to play post-secondary, AAA/AA/A
» NECA Toy Fair 2011 reveal thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: General Talk :: Chit Chat :: Photos-
Jump to: