Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalRegisterPublic FFRLog in

 

 My Avatar

Go down 
AuthorMessage
DarkChrysalis

DarkChrysalis

Join date : 2009-11-22
Age : 31
Location : FFR

My Avatar Empty
PostSubject: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeNovember 24th 2009, 8:53 am

I made it... thoughts?
My Avatar Hmm10
Back to top Go down
Saphira

Saphira

Join date : 2009-11-21
Age : 36
Location : Budd Lake NJ

My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeNovember 24th 2009, 8:55 am

I like it but you know that already lol. I forget how to make it already btw.

_________________
My Avatar MlquQ
Back to top Go down
https://dragonsfury.forumotion.net
~Zeta~
Moderator
Moderator
~Zeta~

Join date : 2009-11-22
Age : 28
Location : Peoria, Illinois

My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeNovember 24th 2009, 8:57 am

It's awesome. Reminds me of the infinite lock puzzle thingy. and a Fire Rose. It's cool. MUCH better than I can make.

_________________
[09:59:00] kjwkjw : "omg 24th trill --- whew it's ove-- omg rainbow stream -- whew it's ov-- omg minijacks -- whew it's ove-- omg quad -- whew the song's ove-- omg placeholder note *dies"
Back to top Go down
Halogen-

Halogen-

Join date : 2009-11-22
Age : 29
Location : asdf

My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeNovember 24th 2009, 12:36 pm

Looks pretty sweet, but the very bottom right seems to bother me because it's a brighter orange that doesn't really connect to anything.

_________________
. /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ

2010 People: Most Helpful Poster, Smartest Poster
2010 Threads: Best Signature
2010 "The Game": Most Talented, Best Stepfile (Made in Saitama), Worst Stepfile (Myriagon [Oni]), Best Stepartist

2010 Hall of Fame Winner

My Avatar Simba2
Back to top Go down
PhaeL

PhaeL

Join date : 2009-11-23
Age : 29

My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeNovember 24th 2009, 3:25 pm

kinda blurry, but great gfx, keep it up.
Back to top Go down
Vanilla Mnm

Vanilla Mnm

Join date : 2009-11-22
Age : 27

My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeNovember 24th 2009, 11:09 pm

Sweet. Orange is my favorite color. So +artistic points.
Back to top Go down
DARKLORDPANTS

DARKLORDPANTS

Join date : 2009-11-22
Age : 29
Location : CANADA!

My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeNovember 24th 2009, 11:16 pm

i enjoy it, but it be better if it was dark and depressing like an emo boy's soul imo

=D
Back to top Go down
FN2000x

FN2000x

Join date : 2009-11-22
Age : 31
Location : City Of The Dead

My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeNovember 26th 2009, 9:36 pm

arrekusouf or whatever made mine when he played for like, the whole 3 months he was active lol
Back to top Go down
Nocturne (Shaun)

Nocturne (Shaun)

Join date : 2009-12-09
Age : 28
Location : HoCo, MD

My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeDecember 10th 2009, 5:44 pm

nice gfx.
Back to top Go down
eiddiM

eiddiM

Join date : 2009-11-22
Age : 28
Location : Puyallup Washington

My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeDecember 10th 2009, 10:07 pm

M-M-M-M-MAID OF FIRE, YOU'RE MADE OF FIRE!
Back to top Go down
https://www.facebook.com/sevennightmareslong
kmay

kmay

Join date : 2009-11-22

My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitimeDecember 11th 2009, 8:24 am

thats pretty cool, but shouldnt you be playing FFR mister?
Back to top Go down
Sponsored content




My Avatar Empty
PostSubject: Re: My Avatar   My Avatar Icon_minitime

Back to top Go down
 
My Avatar
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Winners: Spooky Avatar and Spooky Fun House Contests
» Animated GIF in forum avatar
» Pirates Of The Caribbean Avatar + Signature Request
» Drawing of my sisters fantage avatar~
» How do you make your fantage character, your avatar?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: General Talk :: Chit Chat :: Digital Art-
Jump to: